Як змінюється б'юті-індустрія в 2020 році?
Світ не стоїть на місці, і сфера послуг сьогодні стрімко змінюється, щоб відповідати запитам клієнтів. Старі тренди йдуть у небуття, а їм на зміну приходять сміливі і нестандартні ідеї. Яке відношення має роботизация до косметології? Як поєднати корисні салонні процедури і такий необхідні в шаленому ритмі життя релакс? Давайте розберемося, на що буде спрямована індустрія краси в найближчому майбутньому.
Сучасні технології в б'юті-індустрії 2020
Смарт-технології створені для того, щоб помітно полегшити життя людині. Вони дозволяють делегувати деякі рутинні обов'язки, стежити за різними сферами життя і в цілому дають відчуття контролю і впевненості. Однак смарт-технології - це не тільки телефони, «розумний дім» або браслети. Сьогодні вони добралися і до індустрії краси.
Ви здивуєтеся, як багато нововведень можна ввести завдяки сучасним технологіям. Так, наприклад, останнім часом набирають обертів такі тренди:
- Смарт-косметика. Розумні годинник, розумний фен, що далі - розумна косметика? Чому б і ні - корейська компанія розробила додаток Smart Beauty, яке допомагає підібрати косметичний продукт, орієнтуючись на особливості шкіри обличчя конкретної жінки. Це помітно спрощує процес вибору косметики з величезного асортименту засобів.
- Принтери для макіяжу. Роботизація покликана полегшити життя і звільнити руки від зайвих справ. «Чому ж не придумати роботів, які б могли наносити макіяж» - подумали сучасні вчені. Так з'явилася чарівна паличка - макіяжний принтер (наприклад, Opté від Procter and Gamble), який сканує шкіру і може визначити необхідну кількостей тонального крему - він розпізнає пігментні плями, почервоніння, акне і т.д.
- Цифровий макіяж. Більшість представниць прекрасної статі сьогодні є активними користувачці соціальних мереж. І часто дівчата не хочуть викладати ту чи іншу фотографію в особистий аккаунт через те, що на обличчі видніється кілька недоліків: дрібні прищики, зморшки, сліди недосипу - все це хочеться приховати хоча б для знімка. Користувачі Snapchat і Instagram напевно знають про масках, які маскують недоліки.
Сьогодні ж з'явилися окремі додатки, які здатні вирівняти шкіру обличчя або навіть нанести віртуальний макіяж перед тим як ви зробите фото.
Вік - не перешкода до салонним процедурам
Нації старіють - люди навчилися боротися з багатьма захворюваннями, пересаджувати органи і т.д. Та й набирає популярності тренд на спорт і здоровий спосіб життя очевидно призведе до того, що середня тривалість життя збільшиться. І жінки після 60-ти не думатимуть про те, які ліки купити - вони захочуть жити на повну і насолоджуватися кожним днем.
Уже з'являються жінки, які займаються блогінг, модельним бізнесом або засновують свій бренд після виходу на пенсію, і їх не можна скидати з рахунків.
Відповідно до досліджень компанії Research & Markets, зовсім скоро середній вік клієнток салонів краси помітно збільшиться. Активно цим питанням зайнялися в Японії, де число жінок після 50 років становить понад 50%. При цьому мало просто випускати косметику з маркуванням «для літніх жінок» - тут необхідний особливий підхід:
Збільшений шрифт для жінок з проблемами із зором.
Важливо враховувати особливості вікової шкіри. Наприклад, з віком особа сильніше потіє, тому велика частина косметики повинна бути водостійкою.
Манікюр і медитація - релакс і доглянуті нігті
У сучасному ритмі життя жінки часто задаються питанням: піти на стрижку або на масаж, зробити манікюр або поспати зайві півтори години? Адже сьогодні представниці прекрасної статі вміло жонглюють відразу декількома ролями: сім'я, навчання, кар'єра - тут важливо не забути про себе.
Саме тому деякі салони вирішили додати до послуг манікюру і педикюру ще і сеанс медитації. Тепер ви зможете розслабитися під спокійну музику або звуки природи, поки майстер буде наводити красу на ваших нігтях. Своїм клієнтам такі салони видають трав'яні чаї і плеєр (з навушниками) з добіркою музики.
По-перше, це дозволяє отримати максимум користі за той же час. Якщо раніше вам потрібно було витрачати час на манікюр і ще годину на медитацію - то чому б не поєднати ці дві корисні звички?
По-друге, такий підхід знімає напругу. Деякі жінки рідко роблять манікюр в салонах, оскільки не люблять спілкуватися з малознайомим майстром або ж не терплять дотиків чужих людей. У такому випадку сеанс медитації допомагає розслабитися.
Соцмережі - не єдина площадка для реклами бренду
Останнім часом багато брендів вважають за краще розвивати свої сторінки в соціальних мережах. Все б нічого, якщо не робити такі акаунти єдиним майданчиком для реклами продукту. Яскравий тому приклад - косметика американської моделі Кайлі Дженнер, яка спочатку придбала гучну популярність. Однак спалах зникла так само швидко, як і з'явилася. Сьогодні, незважаючи на старання засновниці, успіх бренду помітно тане - продажу косметики впали з моменту випуску на ринок на понад 60%.
Так що краще підходити до реклами комплексно, і в гонитві за сучасними трендами, не забувати про класичні маркетингових прийомах.
Ставки на природність!
Якщо 90-е і «нульові» були символом яскравого макіяжу, дієт і викликає одягу, то за останні кілька років стиль життя помітно змінився. Хід набирає мода на здоровий спосіб життя: йога, фітнес, відмова від шкідливих звичок і харчового сміття - жінки роблять ставку на здоров'я, а не тільки на красу.
Спочатку на ринку стали з'являтися «нюдовие» косметично кошти, трохи пізніше - косметика з лікувальним ефектом. Все вказує на що, що природність залишиться в трендах в найближче десятиліття. Замість зайвої палетки тіней жінки вважають за краще купувати патчі чи маски для обличчя, замість автозасмаги - скраби і зволожуючі креми для тіла.
Багато покупниці сьогодні стали вивчати склад косметики. Тепер жінкам важливо, що саме вони використовують на щоденній основі. Так з ринку можуть піти дешеві товари з токсичними компонентами. Адже тепер, коли не обов'язково купувати десятки яскравих помад, на перше місце виходить не ціна, а якість продукту.
Особливою популярністю користуватимуться бренди, продукція яких не тестується на тваринах. Еко-рух також внесло свій вклад в тренди б'юті-індустрії - компанії тепер намагаються використовувати упаковки, піддаються переробці і використовувати повторно. Турбота про себе і турбота про планету - нова мода.
Як бачите, тренди в індустрії краси досить вражаючі і помітно відрізняються від існуючих до цього тенденцій. Складно точно передбачити, як все буде розвиватися далі. Однак точно можна сказати, що компаніям важливо відстежувати загальні світові тенденції і дивитися, як змінюється стиль життя сучасної людини. Це допоможе визначити, що саме буде потрібно покупцям.